شرکت ارائه خدمات حسابداری آنلاین حرفه ای

شرکت ارائه خدمات حسابداری آنلاین حرفه ای یکی از بزرگترین دغدغه های صاحبین کسب و کار داشتن سیستم حسابداری سریع، دقیق و کارمد هست. اما آیا می‌دونید که سیستم حسابداری کارآمد یعنی چی؟

و سوال مهم تر اینه که آیا می‌دونید این سیستم چه ویژگی هایی داره؟ از هزینه هایی که در آینده برای ساخت یک سیستم حسابداری کارآمد  شما خواهد بود مطلع هستید؟

شرکت ارائه خدمات حسابداری آنلاین حرفه ای

هزینه هایی مثل هزینه میز و صندلی، هزینه ایجاد یک فضای استاندارد برای کار، هزینه خرید لوازم مورد نیاز برای انجام کار های مربوط به حسابداری مثل کامپیوتر و اینترنت و در نهایت هزینه پرداخت حقوق و مزایا به کسی که قراره حسابدار مجموعه شما باشه.

آره! درسته سیستم حسابداری حتی اگر یک نفر رو برای اون در نظر بگیرید، پر هزینه ست، به همین خاطره که بعضی از کسب و کار ها برای فرار از پرداخت این هزینه ها از داشتن یک سیستم حسابداری

اصولی محروم اند و یا حتی اون کسب و کار هایی هم که حسابدار دارن گاها سیستم‌شون به روز نیست یا به خاطر عدم تجربه کافی حسابدار سیستم حسابداری‌شون کارآمد نیست و مدام باید به خطاهای به وجود اومده

رسیدگی کنن یا جریمه مالیاتی پرداخت کنن. اما ما این مشکلات رو حل کردیم و برای اون یک راه حل به روز، کارآمد و ارزون پیدا کردیم. راه حل ما استفاد از خدمات آنلاین حسابداری شرکت ترازآنلاین هستند.

انواع خدمات حسابداری ‌آنلاین

هرگاه صاحبین مشاغل و کسب و کارها امور حسابداری خود را از راه دور انجام دهند، در واقع اقدام به استفاده از خدمات حسابداری ‌آنلاین نموده اند.

حسابداری با استفاده از خدمات شرکت‌های حسابداری
حسابداری با استفاده از نرم افزار‌های حسابداری

خدمات حسابداری آنلاین

در این حالت شرکت‌ها و مجموعه‌ها مدارک و اسناد خود را برای شرکت حسابداری مورد نظر خود ارسال کرده و خدمت مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

شرکت‌ها به منظور مشاوره، حسابداری مالی، گزارشگری‌های مختلف از این خدمات استفاده می‌کنند و بعد از اتمام کار در شرکت حسابداری با همکاری مجموعه ای از حسابداران نتیجه کار برای شرکت متقاضی از طریق ایمیل و یا راه‌های ارتباطی دیگر ارسال می‌شود.

در این صورت مجموعه ای که متقاضی خدمات حسابداری ‌آنلاین است، بدون درگیری با مسائل مالی و تنها با ارسال مدارک و ارائه پاره ای از توضیحات به هدف خود خواهد رسید.

شرکت ارائه خدمات حسابداری آنلاین حرفه ای

مزایای استفاده از خدمات حسابداری ‌آنلاین

حسابداری اینترنتی یا همان خدمات حسابداری ‌آنلاین مزایای بسیاری دارد به همین دلیل است که ترجیح عموم افراد امروزه استفاده از خدمات ‌آنلاین در زمینه حسابداری است.

  • دسترسی کامل به اطلاعات با خدمات حسابداری آنلاین

با استفاده از خدمات حسابداری آنلاین مجموعه تراز آنلاین شما به طور مداوم به اطلاعات مالی و حسابداری مجموعه خود دسترسی خواهید داشت.

ما در مجموعه پیشرو حساب از تمامی اطلاعات مالی و حسابداری که در اختیارمان قرار می دهید و تمامی اطلاعات و خدماتی که به شما ارائه می دهیم توسط سیستم کلودینگ بکاپ تهیه می کنیم و شما می توانید بر روی کامپیوتر و یا لپتاپ خود تمامی این اطلاعات را توسط یک نرم افزار مشاهده کنید.

  • صرفه جویی در زمان و انرژی

این مزیت برای افرادی است که شرکت بزرگی ندارند و به دلیل دردسر های استخدام حسابدار و هزینه های بالای آن از استخدام حسابدار صرف نظر کرده اند و خود امور حسابداری مجموعه خود را انجام می دهند. این کار علاوه بر این که معایب زیادی دارد و شما را مستعد جرائم مالیاتی خواهد کرد وقت و انرژی بسیار بالایی از شما خواهد گرفت.

اگر این فرد مدیر مجموعه باشد علاوه بر هندل کردن چالش های بی شمار یک کسب و کار تازه، باید به یادگیری مسائل حسابداری و انجام امور حسابداری بپردازد.

این موضوع وقت و انرژی بسیار زیادی از شما خواهد گرفت. صرف این انرژی ممکن است شما را از انجام امور مهم تر باز دارد. اما در صورتی که از خدمات حسابداری آنلاین استفاده نمایید در وقت و انرژی خود صرفه جویی کرده اید.

  • صرفه جویی در هزینه‌ها

با استفاده از خدمات ‌آنلاین حسابداری شما نیاز به استخدام یک فرد به صورت حضوری نخواهید داشت و به صورت ماهیانه هزینه حقوق و بیمه و مزایا پرداخت نخواهید کرد.

علاوه بر این‌ها هزینه فراهم نمودن مکان حضور حسابدار را نخواهید داشت. با توجه به همه این موارد برآورد می‌شود که شرکت‌ها با استفاده از حسابداری اینترنتی تا ۴۰ درصد در هزینه‌های خود صرفه جویی خواهند کرد.

  • به روز بودن اطلاعات مالی

اطلاعات و قوانین مالی به صورت دوره ای در حال تغییر هستند. شرکت‌های ارائه دهنده خدمات حسابداری آنلاین مدام اطلاعات خود پیرامون قوانین را به روز نگه می‌دارند و از بروز هر گونه خطا در کار خود جلو گیری به عمل می‌آورند. لذا مدارک، اسناد و گزارش‌های مجموعه‌هایی که از خدمات ‌آنلاین حسابداری استفاده می‌کنند بر اساس به روز ترین اطلاعات و قوانین تنظیم خواهد شد.

  • در اختیار داشتن یک تیم حرفه ای

همانطور که گفته شد، شرکت‌های حسابداری متشکل از افراد متخصص در حوزه‌های مختلف حسابداری است، در نتیجه استفاده از خدمات حسابداری ‌آنلاین این شرکت‌ها در واقع استفاده از تخصص یک تیم حرفه ای است.

  • پشتیبانی از اطلاعات

یکی از بزرگترین دغدغه های افرادی که قصد استفاده از خدمات حسابداری آنلاین را دارند دستیابی به اطلاعاتی است که ممکن است در طی حوادث مختلف از بین بروند. اطلاعات و یا همان اسناد و مدارک مالی بسته به روشی که حسابداری انجام می‌دهید ممکن است در معرض خطر نابودی قرار بگیرند.

حالت اول حالتی است که شما امور حسابداری خود را به صورت حضوری انجام دهید. در این صورت اسناد و مدارک بایگانی شده ممکن از در اثر حوادث طبیعی و یا غیر طبیعی نظیر، سیل، آتش سوزی و یا سرقت از بین بروند، و ما می‌دانیم که دسترسی دوباره به این اطلاعات غیر ممکن است.

حالت دوم، حالتی است که شما از خدمات حسابداری آنلاین استفاده می‌کنید. در این صورت، اگر هارد سیستمی که به عنوان بایگانی از آن استفاده می‌کنید دچار مشکلات فنی شود و یا مشکلات نرم افزاری شود، اطلاعات شما نیز از بین خواهد رفت. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌شود با موسسه هایی اقدام به همکای نمایید که از سیستم کلودینگ جهت پشتیبانی و بازیابی اطلاعات شما استفاده می‌کنند.

  • سیستم کلودینگ و خدمات آنلاین

اساسی ترین اصل در بهره مندی از خدمات حسابداری آنلاین ، بک آپ گیری و استفاده از سیستم کلودینگ برای نگهداری از تمامی اسناد و مدارک است.

سیستمی که ترازآنلاین برای نگهداری و پشتیبانی از تمامی اطلاعات خود از آن بهره می‌جوید. با استفاده از این سیستم اطلاعات شما توسط سیستم ابری ذخیره می‌شود

و علاوه بر دستیابی به فضای نامحدود جهت ذخیره اطلاعات می‌توانید در هر مکان و زمان و با استفاده از هر سیستمی به اطلاعات خود دست یابید و البته هیچ خطر نرم افزاری، سخت افزاری اطلاعات را تهدید نخواهد کرد.


دریافت مشاوره تلفنی حسابداری آنلاین


نرم افزار حسابداری آنلایننرم افزار مالیاتی آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *