سایت حسابداری آنلاین حرفه ای

سایت حسابداری آنلاین حرفه ای نرم افزار حسابداری آنلاین ترازآنلاین یک سامانه ابری با قابلیت مدیریت دریافت و پرداخت ها، خرید و فروش، انبارداری، ثبت خودکار اسناد، قابلیت یکپارچگی با دیگر نرم افزار های و گزارش گیری‌های متنوع و غیره است.
با نرم افزار حسابداری ابری ترازآنلاین میتوانید در هر لحظه و هر جا امور مالی خود را انجام داده و به راحتی امور مالی کسب و کار خود را مدیریت کنید. با ترازآنلاین نیازی به خرید تجهیزات گران قیمت سخت افزاری و نصب و بروزرسانی نرم افزار ها ندارید.

سایت حسابداری آنلاین حرفه ای

حسابداری آنلاین چیست ؟

حسابداری آنلاین یا حسابداری تحت وب از طریق یک برنامه وب انجام می­شود و معمولاً مبتنی بر هزینه ماهانه است تا به مشاغل کمک کند بر فعالیت­های اصلی خود تمرکز کنند و از هزینه های مرتبط با نرم افزارهای حسابداری سنتی مانند: نصب، ارتقاء، تبادل فایل­ های داده، پشتیبان گیری و … جلوگیری کنند.

حسابداری آنلاین تعریف استانداردی ندارد، بلکه صرفاً به تغییرات حسابداری ناشی از فناوری های محاسبه و شبکه اشاره دارد. با حسابداری آنلاین از فناوری­ های اینترنتی مانند مرورگر وب و تلفن هوشمند شما برای انجام عملکردهای حسابداری تجاری استفاده می­ کنید.

حسابدرای آنلاین جایگزین نرم افزارهای سنتی، صفحات گسترده یا سیستم­ های حسابداری دستی مبتنی بر کاغذ است.

مزیت حسابداری آنلاین

با این نوع حسابداری نسبت به حسابداری سنتی برتری‌هایی وجود دارد که در زیر به 9 مورد آن می‌پردازیم:

1- دسترسی همیشگی به اطلاعات مالی کسب‌وکارتان

در هر زمانی که نیاز به اطلاعات مالی کسب‎وکارتان داشته باشید، با استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری آنلاین به تمامی اطلاعات دسترسی داشته باشید.

2- همیشه به روز هستید.

به علت اینکه تمامی نرم افزارهای حسابداری آنلاین به صورت اتوماتیک آپدیت می‌شوند، شما به دستکاری نرم‌افزار نیاز ندارید و می‌توانید بدون اینکه تغییری در آن ایجاد کنید، محاسبات خود را انجام دهید.

3- تسلط بر حساب بانکی

با حسابداری آنلاین می‌توانید بر روی حساب بانکی خود تسلط پیدا کنید و آن را مدیریت کنید.

4- جمع آوری داده ها به صورت پیوسته و یکجا

در حسابداری تراز آنلاین اطلاعات مالی را می‌توانید در یک فایل و به صورت یک جا داشته باشید. در صورتی که در حسابداری سنتی ایندر فایل‌های مختلف قرار می‌گیرد. به روزرسانی حسابداری سنتی به علت وجود داشتن چند فایل ممکن بود دچار خطا شود، ولی در حسابداری آنلاین به علت وجود یک فایل به راحتی انجام می‌شود.

5- تهیه نسخه پشتیبان اطلاعات به درستی

به صورت کاملا امن از اطلاعات مالی خود در حسابداری آنلاین نسخه پشتیبان تهیه می‌شود و در سرور ذخیره می‌شود.

6- دسترسی به اطلاعات مالی به صورت زنده

با این نرم‌افزار در هر مکان و در هر زمانی می‌توان به اطلاعات مالی خود دسترسی داشت و آن را چک کرد.

7- تعیین دسترسی به کاربران

با استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین می‌توان دسترسی کاربران را به قسمت مربوط به خودش محدود کنید. در این نرم افزار باید دسترسی کاربر را روی اطلاعاتی که به آن نیاز ندارد، بست.

8- ثبت فاکتور به صورت آنلاین

با استفاده از نرم‌افزار حسابداری دیگر نیاز به کاغذ و قلم نیست و می‌توانید با استفاده از سیستم داده‎‌ها را ثبت کنید و بعد از فاکتور صادر کنید.

9- اتصال به فروشگاه اینترنتی

با استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین می‌توان به یک فروشگاه اینترنتی وصل شد و داده‌ها را از سبد خرید وارد نرم‎‎‌افزار کرد.

سایت حسابداری آنلاین حرفه ای ترازآنلاین

پیشرفت دانش و تجربه‌ی بشری، شیوه محاسبات مالی را گسترده و دگرگون ساخته است، از همین رو لزوم استفاده از یک نرم افزار حسابداری خوب، بیش از هر زمان دیگری به چشم می خورد؛ به گونه‌ای که صاحبان شرکت‌های کوچک و متوسط، نمی‌توانند محاسبات مالی خود را با روش های سنتی انجام دهند.

این روزها نیاز به دانش حسابداری و حضور یک حسابدار خبره، همراه با نرم افزار حسابداری با کیفیت بیش ازهر زمان دیگری احساس می‌شود

و اکثر افراد این خلاً را در زندگی کاری و شخصی خود احساس می‌کنند. نرم افزار حسابداری می تواند راه حلی با صرفه و مطمئن برای پاسخ به این نیازها محسوب گردد.

باور ما بر این است که خرید نرم افزار حسابداری ترازآنلاین با قیمتی مناسب، پیشنهاد خوبی برای انجام امور مالی و مدیریتی کسب و کار شما است.

نرم افزار حسابداری آنلایننرم افزار مالیاتی آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *