خدمات حسابداری آنلاین در تهران

خدمات حسابداری آنلاین در تهران؛ خدمات حسابداری آنلاین را می توان یکی از هزاران زمینه های ایجاد شده در نتیجه پیشرفت های تکنولوژیکی نرم افزاری ها و شبکه های کامپیوتری دانست .

خدمات حسابداری آنلاین می تواند در بسیاری از زمینه ها به کلیه سازمان ها سود رسانی نموده و موجب بهینه شدن فعالیتها گردد .

از مهمترین مزایای آن استفاده بهینه از نیروی کار ، صرفه جویی در هزینه ها و فضای فیزیکی شرکتها و سازمانها ، دقت بالای خدمات ارائه شده و نیز امکان دریافت گزارشات مدیریت به صورت ۲۴ ساعته و بدون توجه به محل فیزیکی را یاد نمود .

خدمات حسابداری آنلاین در تهران

انواع خدمات حسابداری ‌آنلاین در تهران

هرگاه صاحبین مشاغل و کسب و کارها امور حسابداری خود را از راه دور انجام دهند، در واقع اقدام به استفاده از خدمات حسابداری ‌آنلاین نموده اند.

حسابداری با استفاده از خدمات شرکت‌های حسابداری
حسابداری با استفاده از نرم افزار‌های حسابداری

استفاده از خدمات حسابداری ‌آنلاین شرکت‌های حسابداری

این شرکت‌ها مجموعه ای کامل از خدمات حسابداری اعم از حسابداری دولتی،حسابداری بیمه، حسابداری مالی، حسابداری مدیریت هستند و انواع مختلفی از گزارشگری‌ها را ارائه می‌کنند. این خدمات به دو صورت ‌آنلاین (از راه دور) و یا اعزام حسابدار به محل شرکت انجام می‌شود.

خدمات حسابداری آنلاین تهران

در این حالت شرکت‌ها و مجموعه‌ها مدارک و اسناد خود را برای شرکت حسابداری مورد نظر خود ارسال کرده و خدمت مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

شرکت‌ها به منظور مشاوره، حسابداری مالی، گزارشگری‌های مختلف از این خدمات استفاده می‌کنند و بعد از اتمام کار در شرکت حسابداری با همکاری مجموعه ای از حسابداران نتیجه کار برای شرکت متقاضی از طریق ایمیل و یا راه‌های ارتباطی دیگر ارسال می‌شود.

در این صورت مجموعه ای که متقاضی خدمات حسابداری ‌آنلاین تراز آنلاین است، بدون درگیری با مسائل مالی و تنها با ارسال مدارک و ارائه پاره ای از توضیحات به هدف خود خواهد رسید.

اشکال مختلف خدمات حسابداری آنلاین

 

  • خدمات حسابداری آنلاین تمام وقت

در این نوع خدمات تیم حسابداری آنلاین شرکت که در محل این موسسه حضور فیزیکی دارند در تمام ساعات کاری شرکت ( براساس توافق های فی مابین ) در ارتباط کامل کاری با شرکت می باشند

به طوری که در عمل تیم حسابداری مجازی در زمان ایجاد مستندات اقدام به ثبت رویدادهای مالی می نمایند

و ترازآنلاین شرکت نیز به طور روزانه می توانند گزارشات لازم را از سیستم دریافت نموده یا از واحد حسابداری مجازی خود دریافت نمایند

در این شکل کلیه اسناد و مدارک اسکن شده و به صورت روزانه در اختیار تیم حسابداری مجازی قرار گرفته و عملیات حسابداری صورت می پذیرد .

لازم به توضیح است در این حالت بایگانی کلیه مدارک و مستندات در محل شرکت خدمات گیرنده بایگانی می گردد

و کلیه پی گیری های مالیاتی و تامین اجتماعی نیز توسط تیم حسابداری صورت می پذیرد و در صورت لزوم حسابدارانی به صورت متناوب در شرکت حضور می یابند .

خدمات حسابداری آنلاین در تهران

  • خدمات حسابداری آنلاین پاره وقت

این نوع خدمات حسابداری درخصوص شرکتهایی کاربرد دارد که از نظر رویدادهای مالی و فعالیتهای اقتصادی در سطح متوسط و پایین قرار دارند

به طوری که تنها با ارائه خدمات آنلاین حسابداری در فواصل زمانی مشخص و منظم کلیه رویدادهای مالی

با کیفیت مطلوب در سیستم حسابداری ثبت گردیده و گزارشات لازم ارائه گردد .

لازم به توضیح است در این حالت نیز بایگانی کلیه مدارک و مستندات در محل شرکت خدمات گیرنده خواهد بود

و کلیه پی گیری های مالیاتی و تامین اجتماعی نیز توسط تیم حسابداری صورت می پذیرد

و در صورت لزوم حسابدارانی به صورت متناوب در شرکت حضور می یابند .

لازم به توضیح است در هر دوحالت فوق الذکر اصل مدارک و مستندات در محل شرکت خدمات گیرنده بایگانی می گردد . ولی در صورت درخواست شرکت بایگانی ها می تواند در دفتر موسسه نیز صورت پذیرد .

 

نرم افزار حسابداری آنلایننرم افزار مالیاتی آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *