سایت شرکت حسابداری تخصصی آنلاین

سایت شرکت حسابداری تخصصی آنلاین  اولین نرم افزار کامل حسابداری تحت وب است. این نرم افزار بر اساس فناوری رایانش ابری ساخته شده است. یعنی کلیه اطلاعات شما بر روی سرورهای قرار می گیرد.

ما امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کلیه کاربران را به طور کامل تضمین می کنیم. برای کار با ترازآنلاین فقط به یک دستگاه متصل به اینترنت نیاز دارید، فرقی نمی کند که این دستگاه تبلت یا موبایل باشد یا اینکه رایانه و لپ تاپ.
نیاز نیست که هیچگونه نرم افزاری را نصب کنید. کافیست در سایت ثبت نام کرده و بلافاصله کسب و کار خود را مدیریت کنید.

سایت شرکت حسابداری تخصصی آنلاین

حسابداری آنلاین یا تحت وب چیست؟

نرم‌افزارهای حسابداری آنلاین را می‌توان همان نرم‌افزار حسابداری تحت وب دانست با این تفاوت که:

نرم‌افزار ابری از رایانش ابری برای ارائه خدمات، استفاده می‌کند، و بدون نیاز به نصب نرم‌افزار و فقط با استفاده از مرورگر و اتصال به اینترنت می‌توان از آخرین نسخه نرم‌افزار استفاده کرد.

در یک تعریف ساده:

حسابداری ابری روشی است که افراد به کمک آن می‌توانند تنها با استفاده از اینترنت و بدون نیاز به حضور فیزیکی بر روی یک کامپیوتر خاص، به نرم افزار دسترسی داشته باشند و وظایف خود را انجام دهند.

برای استفاده از نرم‌افزارهای آنلاین با مشکلاتی از جمله نصب، بروزرسانی، نگهداری سرور و شبکه و امنیت آن مواجه نخواهید شد.
در سیستم‌های ابری فضای اختصاصی از یک سرور اشتراکی ابری مطابق پروتکل‌های امنیتی بسیار پیشرفته به شما اختصاص می‌یابد که مهم‌ترین ویژگی آن‌ها را می‌توان مقرون به صرفه بودن و دسترسی به آن در هر مکان و هر زمان از شبانه‌روز دانست.
تنها با یک ثبت نام می‌توانید استفاده از نرم‌افزارهای آنلاین را شروع کنید.
نرم‌افزارهای حسابداری آنلاین به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که با کاربری آسان و بدون داشتن دانش حسابداری تخصصی می‌توان با آن‌ها کار نمود.

مزایای استفاده از یک نرم‌افزارهای حسابداری آنلاین

 

  • دسترسی همیشگی؛ حتی در قرنطینه خانگی

در صورتی که شما یک حسابدار باشید جهت انجام امور حسابداری شرکت مثلا درج یک سند ساده باید در شرکت حضور یابید، در حالی که با استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین می‌توانید به راحتی این سند را تنها با دسترسی به اینترنت ثبت نمایید.
اگر مسئولیت حسابداری چندین شرکت را به عهده دارید، به جای صرف زمان بیهوده در ترافیک و حضور در محل شرکت‌های متعدد، می‌توانید امور حسابداری این شرکت‌ها را حتی از منزل خود به انجام برسانید.

در صورتی که امور حسابداری بطور تیمی انجام شود، هر شخص بطور مستقل می‌تواند کار خود را در سیستم انجام دهد. اطلاعات درج شده در لحظه برای سایر کاربران تیم نمایش داده می‌شود و روند کار توسط آن‌ها ادامه می‌یابد.

از آنجایی که هر شخص ممکن است به تمامی جزئیات و ترفندهای حسابداری آشنایی نداشته باشد، با حسابداری آنلاین می‌توان به کمک دسترسی از هر مکان، همزمان از تجربه مفید چندین حسابدار خبره و با تجربه استفاده نمود.

نرم افزار حسابداری ابرى به صاحبان کسب و کار این انعطاف را می‌دهد تا بتوانند تجارت خود را از محل کار، خانه یا در مسافرت اداره کنند. مهم نیست که کجا هستند، می‌توانند در لحظه در جریان اطلاعات مالی خود باشند.

  • مقرون به صرفه بودن

سایت شرکت حسابداری تخصصی آنلاین هزینه تولید نرم‌افزار اختصاصی به صورت آنلاین به مراتب کمتر از نرم‌افزارهای سفارشی‌ساز می‌باشد. چون طراح نرم‌افزار می‌تواند آن نرم‌افزار را برای اجرا در اختیار عموم قرار داده و کسب درآمد کند، ولی این قابلیت برای سایر نرم‌افزارها وجود ندارد.

همچنین برخی نرم‌افزارها نیاز به حجم زیادی از فضای کامپیوتر دارند که این موضوع در مورد نرم‌افزارهای آنلاین به این دلیل که به یک سخت افزار خاص و یا سرور نیاز ندارند، صدق نمی‌کند.

در نرم‌افزارهای ابری تنها برای امکانات مورد نیازتان هزینه پرداخت خواهید کرد، این امر باعث کاهش چشمگیر هزینه‌های استفاده از خدمات، خصوصاً برای کسب و کارهای کوچک می‌گردد.

  • انجام فرایندها بدون نیاز به صرف کاغذ

با استفاده از نرم‌افزار حسابداری آنلاین نیاز به بایگانی کاغذی اسناد نمی‌باشد و این امر نه‌تنها از نظر اقتصادی با صرفه است، بلکه برای حفظ محیط زیست نیز مفید است.
در این سیستم‌ها امکان آپلود اسناد مربوط به هر سند و قلم‌های آن بطور جداگانه وجود دارد. با بارگذاری مستندات در لحظه، امکان مشاهده آن‌ها برای همه افرادی که به آن‌ دسترسی دارند فراهم می‌شود و به چرخش در سازمان و ارسال آن به سایر واحدهای مربوطه نیازی نیست.

  • کار کردن با آخرین نسخه برنامه در هر زمان

با ورود به نرم‌افزار حسابداری تراز آنلاین خود، همواره آخرین نسخه نرم‌افزار در اختیارتان قرار می‌گیرد و نیازی به صرف زمان و هزینه جهت بروز رسانی آن ندارید.

  • امنیت اطلاعات در نرم‌افزارهای آنلاین

در بسیاری از موارد امنیت اطلاعات در سیستم‌های ابری بیشتر از سایر سیستم‌هاست.

چرا که:

سایت شرکت حسابداری تخصصی آنلاین

در نرم‌افزارهای ابری رمزگذاری داده‌ها و قابلیت تهیه نسخه پشتیبان، نگرانی‌ صاحبان کسب و کار را برطرف می‌کند.

اطلاعات بطور مرتب بر روی سرورها و در چند مکان مختلف پشتیبان‌گیری می‌شوند و بنابراین هارد یا کامپیوتری حاوی اطلاعات حساس وجود ندارد که بتواند به سرقت برود.

از آنجا که اطلاعات مالی بر روی نرم افزار موجود در کامپیوترهای یک ساختمان نگه داری نمی‌شوند، از خطرات ناشی از آتش‌سوزی و بلایای طبیعی نیز کاسته می‌شود. این نکته ممکن است براى کسب و کارهای نوپا و با کسب و کارهایی که هنوز سیستم حسابدارى ندارند، بیشتر اهمیت داشته باشد.

  • دسترسی به اطلاعات به روز

به جای نگاه کردن به گزارشات قدیمی و کاغذی با آپدیت نگه‌داشتن حسابداری و اطلاعات بانکی در نرم‌افزار حسابداری آنلاین، امکان مشاهده گزارشات لحظه‌ای از وضعیت مالی آنی شرکت در هر مکان وجود دارد.
زمانی که به وضعیت مالی خود فکر می‌کنید و در حال برنامه‌ریزی برای آینده هستید، گزارش کلی و زنده از اهمیت خاصی برخوردار است.
این اطلاعات در تصمیم‌گیری مالی و تصمیمات مربوط به استراتژی کسب و کار شما نیز تاثیرگذار هستند.

نرم افزار حسابداری آنلایننرم افزار مالیاتی آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *