استخدام لیسانس حسابداری بصورت دورکار با حقوق قانون کار

استخدام لیسانس حسابداری بصورت دورکار با حقوق قانون کار بسیاری از شغل ها را می توان به صورت دورکاری انجام داد. در این بین شرکت ها می توانند

برای بخشی از کارمندان خود که با کامپیوتر سر و کار دارند مثل واحد حسابداری، شرایطی را فراهم کنند تا آنها بتوانند به صورت دورکاری و خارج از محل کار نیز به انجام وظایف محوله بپردازند و از حسابداری به صورت دور کاری لذت ببرند

دور کاری برای بسیاری از شغل ها میسر است، مخصوصا شغل هایی که بیشتر کار آن ها با کامپیوتر انجام می شود و این موضوع می تواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد.

یکی از سبک هایی که حسابداران آنلاین می توانند در آن مشغول به فعالیت باشند، دورکاری در حسابداری می باشد. در ابتدا شاید برای شما سؤالاتی در مورد دورکاری در حسابداری مطرح شود

و شما بخواهید بدانید که منظور از حسابدار دور کار چیست؟ یا چگونه می توان به یک حسابدار دورکار تبدیل شد؟ حسابداری که به صورت دور کاری فعالیت می کند ،چه وظایفی بر عهده دارد؟

استخدام لیسانس حسابداری بصورت دورکار با حقوق قانون کار

دورکاری در حسابداری چیست ؟

راه تبدیل شدن به یک حسابدار دورکار همان قدر که ساده است، سخت نیز می باشد. چرا ؟ به دلیل آن که شما به واسطه انتخاب زندگی حرفه ای خود به عنوان یک دور کار برخی از مزایا را در قبال واگذاری برخی مزایا دیگر انجام می دهید.

این که شما چگونه می توانید به یک حسابدار دورکار تبدیل شوید روند منطقی ندارد.

شما پس از آن که به اندازه کافی به کسب تجربه پرداختید می توانید برای شرکت هایی که نیازمند حسابدار دورکار هستند رزومه خود را ارسال نمایید و این شرکت ها پس از بررسی رزومه شما

با شما تماس گرفته و از شما به جهت مصاحبه حضوری دعوت می کنند.

پس از آن که شما در مصاحبه پذیرفته شدید، آن ها به شما شرایط برون سپاری را توضیح می دهند و شما می توانید در صورت توافق داشتن با شرایط کاری، کار پروژه ایی حسابداری را قبول کنید.

در نهایت پس از پذیرش پروژه شما می توانید کار خود را به عنوان یک حسابدار دورکار شروع کنید.

دورکاری حسابداری چه مزایایی دارد؟

وقتی شما به صورت دورکاری به انجام امور حسابداری بپردازید، در این صورت امکان گرفتن پروژه های حسابداری از سازمان ها و شرکت های مختلف را دارید و از این طریق می توانید به کسب درآمد بپردازید.

اگر هم علاقه ای به گرفتن پروژه های حسابداری ندارید و فقط می خواهید به امور حسابداری مربوط به شرکت خود بپردازید، دیگر نیازی به حضور شما در محل شرکت نیست.

استخدام لیسانس حسابداری بصورت دورکار با حقوق قانون کار علاوه بر این شما در هزینه های رفت و آمد صرفه جویی می کنید و دیگر وقت شما در مسیر رفت و آمد به محل کار تلف نمی شود.

همچنین دیگر محدود به انجام کار در ساعات کاری شرکت نیستید. شما در هر ساعتی از ۲۴ ساعت شبانه روز می توانید به برنامه حسابداری خود دسترسی داشته باشید و کارهای خود را انجام دهید و به این ترتیب دست شما در مدیریت زمان و استفاده بهیه از زمان بازتر است.

ضرورت های مورد نیاز برای حسابداران دورکار

صلاحیت در حسابداری
مدرک لیسانس حسابداری یا مدرک شغلی
داشتن رزومه بسیار قوی
داشتن مهارت فنی
طراحی وب سایت

وظایف حسابدار در دورکاری چیست؟

 

این که شما درک درستی از وظایف دورکاری در حسابداری داشته باشید به شما کمک شایانی در زمینه پذیرش پروژه و انجام آن خواهد کرد. در ادامه به بررسی مواردی که به عنوان عمومی ترین وظایف حسابدار دورکار مطرح می شود، خواهیم پرداخت.

بررسی صورت های مالی مشتریان
ثبت و ضبط اطلاعات مالی
بررسی دوره ای حساب ها
اظهارنامه مالیاتی
تسلط به استاندارد های حسابداری
داشتن زمان کافی
داشتن تجربه کافی
گردش کار و عدم تکرار

استخدام دور کاری در حسابداری:

 

استخدام دور کاری حسابداری شاید نسبت به استخدام های معمولی و حضوری در این رشته کم باشند اما باید بیان شود که شرکت های بسیاری وجود دارند که به حسابدار دور کار نیاز دارند.

برای این موضوع شما می توانید آگهی های مربوط به استخدام های حسابداری در سایت تراز آنلاین را چک کرده و در صورت نیاز رزومه کاری خود را برای شرکت ارسال کنید.

نرم افزار حسابداری آنلایننرم افزار مالیاتی آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *