با ترازآنلاین آشنا شویم

ترازآنلاین یک سرویس خدمات حسابداری و مدیریت مالی ویژه شرکت ها وکسب و کارهای کوچک است.

ترازآنلاین

خدمات حسابداری و مدیریت مالی

 در قالب این سرویس کلیه خدمات حسابداری و مدیریت مالی شرکت ها شامل ثبت اطلاعات مالی، تهیه گزارش های تحلیلی و صورت های مالی، تهیه گزارش های مالیاتی مانند اظهارنامه مالیاتی- اظهارنامه ارزش افزوده فصلی، تنظیم لیست حقوق و دستمزد به منظور ارائه به سازمان تأمین اجتماعی، تهیه اظهارنامه خرید و فروش فصلی و صورت مغایرت بانکی به صورت آنلاین و بدون حضور حسابدار در محل انجام می شود.

نرم افزار ابری حسابداری

خدمات ترازآنلاین از طریق نرم افزار ابری حسابداری و توسط حسابداران و مدیران مالی خبره انجام می گیرد.

به این طریق مشتری می تواند با خیالی آسوده و فارغ از نگرانی های مرتبط با حوزه مالی کسب و کار خود، به توسعه و تعالی کسب و کار خود بیاندیشد.

نرم افزار ابری ترازآنلاین این قابلیت را به مشتری می دهد که در هر زمان و مکان به اطلاعات مالی خود دسترسی داشته باشد.

ترازآنلاین

پنل ارتباطی

ترازآنلاین خود را ملزم می داند که خدمات یک مدیر مالی حرفه ای را به مشتریان خود ارائه نماید. بر همین اساس گزارش های تحلیلی کاملی شامل قیمت تمام شده، درآمد و هزینه به تفکیک محصول، تهیه و به صورت فصلی در اختیار مدیران قرار می گیرد.

با استفاده از پنل ارتباطی، مشتری می تواند به صورت مستقیم با حسابدار و مدیر مالی خود در ارتباط بوده و سوالات خود را از ایشان بپرسد.

چه کسب و کارهایی مشتری ترازآنلاین هستند؟

کلیه کسب و کارهایی که دارای میانگین حدود 20 تراکنش مالی در روز هستند، مشتری ترازآنلاین محسوب می شوند.

مشتری ترازآنلاین
امنیت اطلاعات در ترازآنلاین

امنیت اطلاعات در ترازآنلاین

 سیستم های مالی مورد استفاده در خدمات ترازآنلاین مورد ارزیابی امنیتی شرکت های معتبر با چک لیست های امنیتی بسیار سخت گیرانه قرارگرفته و تایید شده است. سرورهای این سیستم ها در مراکز داده با بالاترین استاندارد قرار دارد که امنیت فیزیکی و نرم افزاری بسیار بالایی را در مقابله با مخاطرات و حمله های سایبری فراهم نموده اند. علاوه بر این از اطلاعات روی سرورها بصورت منظم پشتیبان (Backup) تهیه می شود و امکان بازگرداندن اطلاعات در هر شرایطی ممکن است.

خدمات ترازآنلاین چگونه ارائه می شود؟

به هر کسب و کار که سرویس خدمات ترازآنلاین را خرید می کند، دسترسی CRM ترازآنلاین و نرم افزار حسابداری ابری داده می شود.

مشتری با استفاده از پنل CRM می تواند تصویر اسناد مالی خود را برای حسابدار بارگذاری نماید. حسابدار و مدیر مالی حداکثر 24 ساعت پس از بارگذاری اسناد توسط مشتری اقدام به ثبت آن در نرم افزار و بروزآوری اطلاعات می نمایند.

برای دریافت گزارش یا تحلیل نیز مشتری اقدام به ثبت اطلاعات در CRM نموده و حسابدار پس از تهیه گزارش از همان طریق اطلاعات را بارگذاری می نماید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ترازآنلاین تماس بگیرید